söndag, mars 20, 2011

Woupsie Daisy...

Först & främst; var 17 kom alla bloggbesökare ifrån??
Välkomna hit till mig får jag väl säga, hoppas ni hittat något läsvärt.
Titta det finns en liten kommentarsfunktion här under...testa den vet jag, så blir det lite spännande för mig med när jag besöker Hallånen! *nickar febrilt*

Ska vi ta en liten uppdatering på gårdagen med då;
Jobbade stängning, mycket var det att göra -> många gäster + att min kökspersonal endast stängt 1 ggr tidigare...för länge sedan. Så jag var själv tvungen att köra både köks- & kontorsstängning. Lite övermäktigt får man väl säga, om man dessutom lägger till den bristfälliga sömnen *hehehe*
Jobbade väl över 50 minuter innan vi kände oss klara att stämpla ut.
Sedan klädde jag om, drog till Olle's & dansade loss med Fanny. Det var såååååå roligt, jag blev såååååå svett, knökfullt med folk var det med. Efter ett tag kände sig Fanny för överförfriskad & tog därför med sig sin Linus & gick hem. Men jag slapp lämna, hittade min kollega Linus (inte Fannyflickans...de gick ju hem skrev jag precis) & bjöd in mig själv i deras sällskap, så dansen fortsatte.
Vet förövrigt inte hur många skamliga förslag jag fick under kvällen, herrejisses vad var det med folk?? Desperata värre om man ger sig på moi liksom!

Idag har det varit jobb hela dagen, såg minsann solen skina där utanför.
Trevligt för er som fick ta del av den, vi fick åxå ta del av det fina vädret...genom att sälja glass så det bara skvätte om det.

Måndag i morgon = ny vecka = mammavecka = kottarna kommer hem ♥ ♥  = jag får känna mig hel igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar