lördag, mars 26, 2011

Seglördag...

Kvällen igår var trevlig & hyfsat lyckad, om man bortser från att mitt 1:a sällskap hittade ragg på en gång & pös fortare än jag hann säga halvtolv (jo jag blev medbjuden att delta, men nejtacksåmycket....gamla gubbar e inget för undertecknad!). Mina andra sällskap tog sin lilla tid att joina, men tur i oturen hittade jag min halvsyster i vimlet & hängde med henne...trevligt värre :)
Sedan kom till sist äntligen kollegorna, då passade 50% av dem att försvinna på en gång. Jag tog med mig den andra halvan av duon & försökte dansa....skriver försökte för jävlar vilka egokärringar det var på dansgolvet. En hade dille på att slänga med sitt fula fnöskiga hår i ansiktet på mig & den andra gick in för att provocera mig & höll på att putta undan mig hela tiden...var jag än flyttade mig var hon efter. Kände hur jag bara blev mer & mer irriterad....kan tala om att smockan hängde i luften där ett tag.
Sedan började den jobbiga biten med att besöka Harry's....alla jäkla pinsamma uppraggningsförsök &  fem i två raggen. Ser jag verkligen så desperat ut att jag skulle gå hem med vem som helst?? Då ska jag tala om att det ska jäklar i mig till mkt innan jag gör det. Det är väldigt få förunnat att få sig en tur på den här joyriden. Men värst var väl ändå de 2 sista snubbarna (som var som muränor > högg tag & ville aldrig släppa taget). No1 fick min kollegas nummer & höll på att telefonterrorisera oss fram till 4-snåret (inte intresserade...GET the picture!!) No2. var förvisso söt, men bara toooooo much. Frågade bl a min kollega om det var ok för henne om han tog med sig mig hem.....eeeeeeehhhh, har inte jag någon talan i saken???
Än är inte den siste idioten född.

Idag har jag bara softat med kottarna, har blivit beordrad att laga herdepaj åt dem till middag så jag måste leta reda på ett recept & sätta fart.
Men sedan tänker jag inte göra någonting mer idag.
Är det någon som vill agera sällskap åt mig i kväll tackar jag & tar emot, annars blir jag antingen väl sittandes framför burken, eller sovandes i soffan.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar