onsdag, mars 23, 2011

Tröött så in i bomben...

Den här veckan har varit kämpig, långa arbetsdagar för både mig & barnen. Inte sjutton orkar vi vara sociala när vi kommer hem....de sitter som 3 fågelholkar i soffan & tittar på barnprogram.
Jag borde ta mig ett FETT tag i kragen & plugga inför min nästa 3 dagars kurs i Stockholm (ASM; advanced shift management)  dit jag ska om ca 1 månad. Är inte helt klart med mitt första studiematerial & idag kom chiiifen dragandes med deltagarmaterialet åxå. Känns lite tajt med tid, men jag  hiiinner....det är lugna puckar. Om jag inte varit så sjukt trött nu hade jag nog plöjt igenom materialet & varit helt klar till i helgen. Men f.t känner jag mig som en zombie.....kanske skulle ta mig en halvtimmas powernap nu & sedan bälga i  mig lite koffein & sätta fart??
Jo, så får det nog bli.
Vi höres senare...
*pussen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar