torsdag, mars 10, 2011

Fiiiiin!

& för att återvända till ytligheten slänger jag in ett shoppinginlägg.

De som känner mig (eller kan nog t.o.m. sträcka mig till att säga de som sett mig ute på krogen fler än en gång) bör ha uppmärksammat min svaghet för klänningar. Denna fetisch är medfödd, har dock lugnat ner mig med åldern. När jag var liten var jag hopplös, kunde byta klänning 3-4 ggr/dag, fråga min mamma får ni höra ;)

Anyway.
Hittade denna söta lilla skapelse på H&M , har nu även en rabattkod på 25%.Törs nästan lova att klänningen är hemklickad innan veckan är slut. [DONE] Fatta vad fint den kommer göra sig mot en par brunbrända ben & tygskor till sommarn! Har den rätta vintagelooken som gör sig så bra på mig (särskilt nu när jag börjar närma mig size petite så sakterliga)


H&M 399:- (299:- med 25%-koden 9063. Gäller t.o.m. 2011-03-20)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar