onsdag, mars 30, 2011

God morgon...

sådärja...nu var man nyduschad & fin. Inte för att det egentligen är någon större idé att duscha innan arbete då man ändå springer omkring där, svettas & när man stämplar ut ändå luktar "hamburgareflåt" <-- himla bra låt alltså...spås slå igenom STORT (ska bara spela in den först ;-) ). Ska ju ut i quell efter jobb, så det blir ju bara till att duscha igen efter arbetet *smarto* Men håret låter vi bli, blir så attans fluffigt när det är nytvättat :-/

Nu tänkte jag ta mig en rejäl frukost innan jag packar ihop mig & knallar in till Baronen. Går nog faktiskt i dag, man vet aldrig hur man tar sig hem på natten....vill inte att min cykel blir demolerad eller stulen. Dessutom är jag ledig torsdag/fredag, då kan inte finaste bajken stå inne i stan alldeles ensam & frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar