tisdag, mars 29, 2011

Tjingeling...

haver precis betalt räkningarna....GUD vad roligt det var. Särskilt skojigt är det ju åxå att jag har gigantiska räkningar kvar från huset, meeeen de som känner mig vet att jag är en mästare att få ekonomin att gå ihop, så ock denna månaden *bäst*

Nu ska jag hoppa ur pyjamasen, slänga mig i skruttbilen (jäklars vad roligt Fanny hade åt skitbilen i söndags...den är verkligen tjurig & icke samarbetsvillig när den är kall :-/ )& ge mig ut på  äventyr innan jag börjar jobba, 11:45 - 21:45.
Men idag ska jag ju få jobba med min forne toyboy André & det är ju alltid mysigt. Han övergav oss & blev giraff, men då hoppade Pontus in & blev min nya toyboy. Han i sin tur övergav oss & har varit i Asien sedan min födelsedag....men på fredag kommer han hem igen & vi ska festa loss hela familjen på lördag (räkna med att bli ihjälgosad Grodan!!) *joy*

Näpp upp & iväg....vi höres sedan!

*HÅNGÄÄÄL*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar