måndag, mars 21, 2011

FLORIDAAAA...

Åååååh, jag kan inte annat än längta tillbaka till soliga Florida & de underbara parkerna när jag hör ledmotivet från Jurassic Park.


Kan riktigt känna hur solen bränner skönt i min nacke & hur buset & förväntningarna kittlar i min mage likt sockerdricka.

Nu är det 14 år sedan jag var där sist, mkt har förändrats. De har nu t.o.m. inkluderat en Wizarding World of Harry Potter på Island of Adventures, Harry Potter...inse vilken Potter-nörd jag är. Vet inte hur många gånger jag läst de där böckerna, för att inte tala om hur många gånger jag sett filmerna. Går nästan och räknar ner till i juli då den sista filmen går upp på bio. Känns spännande & vemodigt att få se den, mycket som ska hända i den avslutade filmen...fattar inte hur de ska lyckas baka in allt bra i en enda film.

Nog om min hjälte Potter, nu tar vi & blundar, lyssnar på dinosaurielåten & fantiserar om extremt feta amerikaner i permobiler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar