tisdag, mars 15, 2011

Swisch & så var den dagen till ända...

Idag har jag varit igång konstant sedan kl. 7 då jag steg upp till 23:15.
Jobbade 8-17.15, tog mig sedan ett snabbt födointag efter arbetspasset innan jag stressade hem på cykeln, bytte om till träningskläder & ilade bort till Malkars för ett pass GlödYoga.

/GlödYogan var awesome, svårt att tro att man aktiverar kroppens alla muskelgrupper så brutalt effektivt...ser ju inte direkt så ut. Men mjölksyra fick man & benen darrade. När jag gick där ifrån var det med splittade känslor i kroppen. Dels kände jag mig helt slut i huvudet, snudd på bakis efter träningen i värmen. Fast i kroppen fullkomligt strålade energin! Så huvudet ville sova & kroppen var pigg *mysko* Nu börjar jag känna träningsvärken komma smygande *oh joy* Men imorgon är det på'att igen, då har jag & Li bokat ett dubbelt danspass. Räknar med att jag kommer vara möööör i kroppen imorgon kväll :D/

Tillbaka till aktiva dagen -> Gick sedan från gymmet, hem, hoppade in i duschen, klädde på mig igen & slängde mig sedan på cykeln & hem till Fanny & Linus.
(De har köpt sig ett hemmabiosystem, var ju tvungen att lyssna på en film då så klart ;) )
Vi tittade på Season of the Witch, en helt ok rulle får jag lov att säga.
Sedan flippade jag & Fanny ut lite när vi planerade hur jag skulle "pimp my bike" och cykla ner till Larmtorget med en übercool cykelhjälm på (sådana finns icke!), burna runt med barnstolen på där bakom & försöka få med mig ragg hem i den.
Tror att jag för den uppvisningen möjligtvis hade fått mig en enkelbiljett till ett madrasserat rum :D
Ja, sedan cyklade jag hem & landande äntligen innanför dörren runt 23:15...lång dag n'est pas?

Nu är det dax för sängen & så kör vi väl en repris imorgon igen då'rå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar