fredag, mars 25, 2011

Lååånga dagar...

Jisses vilken slitsam vecka, har varit på jobbet från 8 - 17...alltså det är ju egentligen inget jobbigt i sig.
Men de veckorna jag har barnen har vi fixat mitt schema så jag enbart ska ha kortpass & så många lediga dagar som möjligt (udda veckor jobbar jag däremot röven av mig, vill man då träffa mig är det väl lättast att kolla jobbet först ;) ). Nåväl, denna veckan hade det blivit något fel i schemaläggningen så jag fick 3 långpass i rad. Idag hade jag dessutom ett möte med konsertmästarna, sedan passade jag på att besöka mina kära Quastar för att sjunga en liten stund. Vi ska sjunga på invigningen av nya arenan så jag kände att jag var tvungen att öva lite grann. Ilade sedan hem till exet, hämtade barnen, hit & nattade dem. Nu har jag suttit & pluggat inför kursen fram tills nyss. Har även hunnit fixa med Trangodiset, planerar faktiskt gå & lägga mig snart.

Nu stundar 3 dagars ledigt *skönt*
Imorgon ska jag hinna tvätta kläder, in till stan med Tuva, klippa mig samt evetuellt hinna med en tur till gymmet åxå.
Barnen ska hem & sova över hos mormor & morfar...de saknar varandra så himla mycket.
Jag ska ut en repa; Harry's blir destinationen för quellen...var länge sedan jag var där. Men hey man får ju passa på när mina söta tjejor planerat gå på Palace (de kommer inte in på Harry's) & Ia är i Norge, så jag tar med mig några andra kollegor & min Ullis. Blir nog klackarna i tacket även om stället har en stor FET köttmarknadsvarningsstämpel (HA säg det 10 ggr snabbt om du kan!) i arslet...en massa äckelgubbar som går & dreglar över tjejerna. Alltså när jag känner mig som ett lammkött...då är det illa! ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar