torsdag, mars 03, 2011

Grymtningar från björngrytet...

Livstecken från Mamma Björn; sitter här i min skitfina lägenhet, isolerad från civilisationen...alltså bredbandsbolaget borde verkligen få sig ett REJÄLT nyp i örat. Visa mig vart de bor och jag fixar biffen själv. Mitt bredbands/telefoniabonnemang kopplades in 26/1. Dagens datum e 3/3...jag kan fortfarande inte bruka tjänsterna *FRUSTATION*
Ska strax ringa och bråka lite med dem igen, inte för att det lär göra ngn skillnad *morr*

I övrigt kan jag berätta att jag har 2 dagars ledigt nu...det suger ju riktigt hårt när man e ensamstående, barnlös vecka och inte har ngn att umgås med heller. Alltså jag är ju en av universums mest sällskapssjuka individer. Att tvingas vara ensam är tortyr för mig!!

Dessutom har jag inget att roa mig med, lägenheten är städad, tv'n lockar inte. Ingen oläst bok hemma heller, får väl läsa "Alla får ligga" igen då i brist på annat. Känner förvisso stor skaparlust, kanske skulle sy något, photoshoppa lite eller komponera ihop en ny låt??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar