onsdag, mars 30, 2011

Jo men hörru...

Jaha, så var åter en dag till ända.
Det enda man fått se idag är insidan av McBaronens lokaler, vilket förvisso f.t. är lite spännande då renovering pågår för fullt. Både ute i matsal & i de bakre utrymmena.Men rörigt värre är det...inte för att det stör, det är som sagt spännande att det händer grejor hos oss liksom. Ja & utöver det så har ju min favoritpolack André, kommit tillbaka hem till oss Baroniter för ett par veckors utbildning av nya arbetsledare. Han är så gullig, omtänksam, disträ, speedad & smått dampig...man kan inte annat än ömma för honom. Lille pojken

 Idag kom även kläderna jag beställt....alltihop passade finfint, utom byxorna....kan ju inte rå för att man är bredarslad liksom. 
Nog för att jag gått ner en hel del i vikt & planerar gå ner ytterligare, men aldrig så mkt att mina former försvinner. Utan kurvorna vore det ju inte jag ;D   

Imorgon kväll efter jobb vankas det  som jag tidigare nämnt afterwork på O'learys med nästan hela Baronitgänget. Vi ska umgås, sjunga Karaoke & kanske festa lite med ;)
Tror det i nuläge ligger runt 15 anmälda; Baroniterna, bäst i T(F)est!

Nu ska jag gå & lägga mig så jag pallar köra hela kvällen imorgon....ska bara välja ut en låt åt er först!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar