tisdag, mars 22, 2011

Nä nu får det ta & hända någonting...

är så sjukt trött på att knaggla omkring i samma gamla hjulspår hela tiden.
Trött på att alltid vara alla andra till lags.
Att alltid vara den snälla man kan utnyttja, köra med, trampa på, snacka skit om.
Jag är TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT på att bli behandlad som skit.

Det är dags att jag börjar bry mig om mig själv. Det är ju tydligt att ingen annan tänker anstränga sig särskilt hårt för att göra mig glad eller för att tro på mig.
Angeliqua, sätt dig själv i första rummet. Ingen kommer någonsin tacka dig för att du försakar dig själv. Ingen kommer heller återgälda all ansträngning du lagt ner för att få dem att känna sig sedda & glada i själen. Se först och främst till att du själv inte känner dig som ett osynligt ickemateria med själen full av hål. 

Måste lära mig att ta hand om & älska mig själv först...it's my life!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar