tisdag, mars 15, 2011

SWOSCH, så var även den dagen förbi...

Som jag nämnde i förra inlägget skulle den här dagen bli en repris på gårdagens.
Detta stämde bra, bortsett från att jag idag efter träningen knallade bort till Maxi & köpte lite tågproviant(mer om detta senare).
HEY, vad var det egentligen med Maxi idag då? Tror nästan alla ensamma söta killar hade stämt träff där (alltså de handlade själva, har ju ingen aning om deras relationsstatus). Kändes som om det bara hade varit att plocka godbitarna liksom ;)

Never mind, nu är jag hemma igen. Nytränad, trött & go. JA jag fick en helvetisk träningsvärk efter gårdagens Yoga. Idag testade vi ett pass Dansmix & ett pass Zumba, det förstnämnda tilltalade mig mest. Fast båda var ruggigt roliga, jobbiga & konditionskrävande, gick ut genomsvett från salen. Som när jag shakar loss på dansgolvet en vanlig lördagsutgång då alltså tjejer ;)

Nu är jag ledig ända till på lördag då jag kör stängning.
Imorgon tar jag & Theo tåget till Linköping för ett besök på Barnkliniken där.
Oroa er icke, det är ingen fara med pojken. När han föddes valdes han ut att ingå i en medicinsk studie hur prematurbarns inlärning & utveckling påverkas av den för tidiga födseln. Theo är i studien ett "vanligt" barn, född enligt BF alltså.
Så på torsdag ska han få träffa bl a psykolog, sjukgymnast & ögonläkare för ren rutinkoll alltså. Theo är sjukt taggad att få åka tåg, sova på Ronald Mcdonald Hus & bara få ha sin mamma för sig själv i nästan två hela dygn. Ja, jag tycker ju åxå att det ska bli härligt att få åka iväg på utflykt ensam med min lilla mysfarbror ♥

Nähäpp, sängen kallar...
God Natt alla mina sötisar, dröm om mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar