lördag, mars 19, 2011

Gooood morniiiiiing....

eller hm nja, för somliga i alla fall, ni vanliga ordningssamma människor har väl troligtvis varit igång ett tag nu.
Min gårkväll slutade ju definitivt på ett oväntat & spontant sätt...men det är härligt när inte allt blir som man trott.
Fanny & jag började snacka runt 23, sedan drog jag hem till henne vid ett stadie då jag förmodligen annars skulle gått & lagt mig.
Sedan fick vi för oss att vi skulle ut, ett besök hos Olle's är ju självskrivet. Ja sedan följde vi med en hög groupies hem ;) Nä skojar bara, inga groupie-aktiviteter...var trevligt ändå. Det spelades guitarhero, spisades musik & koreograferades egna dansmoves; "Stampa med Fanny & Röven" -> Nya inneflugan på YouTube :)
Tack för sällskapet pojkar, det var riktigt upppiggande (även om comliga borde träna sig på att prata med alla i gruppen. Den där behandlasomlufttaktiken funkar icke. Du må tycka, tänka & känna på ett visst sätt, och det är helt ok...men hur glad hade du själv blivit om du blivit behandlad på det sättet?? Gör om, gör rätt!).
 När jag väl kommit hem & lagt mig låg jag & Fanny och terrormessade varandra i över en timme....har kanske sovit 3h allt som allt. Men jag är av segt virke...jag orkar!

Nu är det dax att plocka ihop jobboutfiten & knalla bort till hamburgerland.
Men jag hörde en liten Fannyfågel viska ngt om en liten utgångsrepris ikväll, så vill ni oss ngt så ses vi i dimman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar