torsdag, mars 17, 2011

Do it like a six-year-old...

Idag har jag fått uppleva hur långt ner i åldrarna det manliga könets flört-dna egentligen sprider sig.
Det var rörande, skrattretande & lite smått pinsamt att se....var tvungen att bita mig hårt i läppen för att inte börja skratta åt min hemframavlade Casanova.

När Theo idag skulle göra tester hos sjukgymnasten (för den där studien jag skrev om här under) hade sjukgymnasten givetvis med sig en elev, en mkt söt tjej i 20-årsåldern. Som han ögonblickligen blev betuttad i & som han gjorde sig till för :-D

Här under följer några enkla tips hur man flörtar the six-year-old style;
  • Titta ideligen vindögt på flörtobjektet (detta tycker tjejerna är riktigt kittlande)
  • Om du klarar av uppgifter du blivit tilldelad ska du ropa högt & göra tummen upp till drömtjejen
  • Jämfotahopp är ju något alla tjejer går igång på, så kör ett par varv för att impa, kör några ärevarv när du ändå är i farten.
  • Ska du gå balansgång, gör detta mkt fort & fortsätt gärna en bra bit efter att den uppmärkta banan tagit slut.
Ja ni ser ju själva vilket fullfjädrat flörtproffs jag fött fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar