torsdag, mars 17, 2011

Do it like a four-year-old...

När vi ändå är i farten tänkte jag delge några tips på raggningsrepliker Tuva har gett mig & Ia vid olika tillfällen.
  • Vill du gifta dig med mig?? (Nä Tuva, den repliken går garanterat icke hem..skrämmer snarare iväg dem)
  • Vill du bli min man? (Ja, den repliken var ju himla mkt mer annorlunda än den 1:a :-/ )
  • Vill du pussas?? Jag har jättemånga smaker!! (Tja, kan funka)
Till sist kommer en Tuvafras som vi byggde vidare för att göra den mera "spicy"
  • Jag har ingen snopp...kan jag få låna din?! (Tuva stod för första halvan...vi fyllde i ;) )

Som sagt, riktiga flörtgenier & ändå går jag singel *skandal*
Snart skickar jag ut dem att kratta manegen åt mig ;-D

Watch out, nu plöjer lilla Tiger vägen för morsan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar