onsdag, mars 16, 2011

Return of the butterflies...

Har ett än så länge svagt utvecklat sjättesinne. Har väl eg så länge jag kan minnas, detaljerat kunna tala om vad som ska hända vid vissa situationer och somliga saker har jag känt på mig/vetat länge i förväg. På sistone har förmågan börjat växa till sig och jag kan numer även få föraningar när härliga saker är på väg att hända mig genom att det börjar hetta till otroligt i mitt ansikte och mina öron när som helst, helt utan anledning.
Vid ett par tillfällen har jag t.o.m. fått känslan av fjärilar i magen, då har händelserna som följt varit extra ordinära.

Yeahright crazy bitch...mumbojumbo säger du.
Trot om du vill, säger jag.
Jag vet vad jag känner, jag vet ibland vad som ska ske innan det skett...och nyss började jag få fjärilskänningar i magtrakten.
Lucky me!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar