fredag, mars 25, 2011

Siktar mot toppen så långt jag kan nå...

Ääääntligen fredag & det känns i ungefär varenda del av min kropp, känner mig pepp, glad, sprallig, fullisjutton, har en bra magkänsla. Tror denna helgen blir fin! Ur högtalarna strömmar musik & jag dansar omkring här i köket.

Har idag hunnit tvätta kläder (ska bara vika dem med), städat lägenheten, plöjt igenom mitt kursmaterial...bara några frågor kvar. Men till dem behöver jag hämta info som finns i lite olika pärmar på jobbet....kanske drar dit på söndag eftermiddag/kväll & fixar det då. Sedan måste jag bara läsa igenom allting ett par gånger till. Men Ola, du kommer kunna skicka mig till Stockholm den 18-20 april utan att behöva skämmas över mig ;)
Sedan drog jag & Tuvan till stan & fick min kalufs friserad, så nu ser man ut som folk igen *hahaha*

Kör väl hem till Ellidas gränd om någon timma & lämnar barnen hos momo/mofa sedan överväger jag fortfarande om jag ska ta ett pass kettlebells. Häng med mina tjejer står sedan på schemat ett par timmar innan vi splittar på oss > de drar till Palace, jag till Harry's & sammanstrålar med mitt sällskap där.
Vi ses i dimman....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar