torsdag, mars 10, 2011

Drömmannen...

Ia skrev tidigare idag om tjejer & hur de pusslar ihop hur de vill att deras drömpartner ska se ut/vara. Jag har tänkt, tänkt & tänkt lite till, men känner inte att jag har några direkta krav. Visst, attraherad på ett eller annat sätt av personen i fråga vill man ju bli. Men där behöver det inte handla om utseende. Kan lika gärna vara rösten, charmen, personligheten, you name it. Förut tyckte jag mig vara begränsad till ålder med, men nä...känns faktiskt som om det kvittar nu åxå. Jajo, alltså jag har ingen lust att känna mig som en sugarmommy & ragga upp små gymnasiepojkar som knappt fått hår på snoppen. Har ej heller ngn större lust att dejta ngn i min pappas ålder.
Barn har jag ju redan, så jag har inga behov av att yngla av mig. Om jag nu inte skulle träffa Mr. Right & han hemskt gärna vill föra sin DNA vidare. Då kan saken givetvis diskuteras, möjligheten är inte utesluten. HUMOR är däremot viktigt, kan icke se mig själv tillsammans med en torrboll, så är det bara!

Men annars har jag som sagt inga krav.
Bara jag blir behandlad på ett schysst sätt, vi har roligt tillsammans, att han inte ljuger för mig (lögner är ta mig fan det värsta jag vet!) & att han respekterar mina barn. Behöver aldrig gå in i ngn föräldraroll, pappa har de redan. Behöver givetvis heller inte älska dem, vilket iofs är svårt att låta bli. Har hittills inte träffat en enda person som inte fallit för deras små personligheter.

Så där har vi alltså min drömpartner;
  • Attraktion på ett eller annat sätt
  • Humor
  • Ärliget
  • Respekt för min avkomma ;)
Antar att min ålder tillsammans med mitt längre numera kraschade förhållande har gjort så att jag inte längre är så kräsen. När jag var yngre skulle drömkillen vara lång, ha mörkt hår, fina ögon, sångröst yadah yadah yadah.
Nu skulle jag vara överlycklig över att ha någon som bara vill vara med mig & som då & då kan skeda mig till sömns *aaaaaaaahhh*


Sedan återstår det ju bara att se om ngn vill ha mig åxå då, platsar väl förmodligen inte in på ngn drömpartnerlista själv.
Kort, rund, 33-årig ensamstående 3barnsmorsa *wiiiiiii*
Kan inte direkt se killarna ställa upp sig på ngn rad med de förutsättningarna.
Meeenmeeeen.
Får väl drömma vidare om The man tillsvidare. Världens mest perfekta man om ni frågar mig.
Han har allt; utseendet -> ögonen...herreGUD vilka ögon, leendet, kroppen, humorn, ett härligt smittande skratt, musikalitet, en läcker talröst, en gudomlig sångröst.
Finge jag välja en enda sak att ta med mig till en öde ö hade det lätt varit Martin Stenmarck *suckar*


Ren & skär perfektion!



& här har vi honom som Ia föredrar dem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar