onsdag, mars 23, 2011

På Modehuset...

idag efter jag slutat jobba vid kl 17 hämtade jag kottarna på fritids & dagis...bort i ilfart för att lämna av Hanna på teatern, sedan hade vi andra 3 en timme att döda.
Vi tog oss då en tur ut till Modehuset i HansaCity.
Theo & Tuva ville shoppa lite kläder, så jag köpte barnen en varsin tröja..det räcker med så lite för att glädja dem. Theo blir t ex själaglad om han får ett par strumpor eller lite kalsonger...hur många 6åriga pojkar känner ni som hjular av glädje när han får mjuka paket? Jag bara frågar ;)
När vi sedan knallade tillbaka till bilen för att åka & hämta Hanna igen kom Tuva på att mamma inte hade fått några nya kläder;
"Fast mamma det gör ingenting...du & jag kan shoppa kläder åt dig på fredag när vi är lediga & Hanna & Theo är i skolan! "
Schysst!! Så det ser ut att bli shoppingrunda med Tuva...undrar om hon betalar åxå? ;)
Har visst råka boka en klipptid på fredag åxå, ska bli spännande att se om det blir bra eller om jag får stanna inne tills det växt ut. Fast med min turbohårväxt handlar det väl högst om 2-3 veckor isf ändå! *HA*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar