tisdag, mars 29, 2011

Horoskopet...

jag är en äkta horoskopnörd,  men den här veckans horoskop är inte snälla mot mig, alla bara tjatar & tjatar om min tur i kärlek.
Ge mig en broms va, ni behöver väl inte "rub it in my face". Jaaaa, jag är singel....jaaaa, jag är oönskad...jaaaa, det suger att vara jag just nu & JA jag behöver värme & närhet NYSS!


Hittade däremot ett veckohoroskop som jag tycker stämmer bra. Diskuterade faktiskt just denna sak med Ia förut idag. Jag är en jävel på att avläsa kroppsspråk...det är inte ens lönt att försöka ljuga för mig, för jag avslöjar lögnen omedelbart.  Din mun må säga en sak, men dina ögon, din kropp & dina handlingar avslöjar sanningen, and thats a fact. JA och så är det väl klart att de var tvungna att lusa ner horoskopet med kärlek åxå! *SUCK*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar