torsdag, mars 10, 2011

Glitter & Glamour...

befinner jag mig ju inte direkt i f.t.
Flickornas feber steg igen, imorgon inleder jag VAB-dag 4...de är alltså inte ens feberfria än.
Gissa hur gnällig stämningen är här hemma vid det här laget. Flickorna är sjuka, har värk i kroppen & är allmänt ynkliga. Theo är understimulerad eftersom hans ständiga lekkamrater & följeslagare är för sjuka för att orka göra något annat än att ligga i soffan/sängen & titta på film. Så uttråkad att han idag drog ut en tand i ren tristess.

//Han börjar se ut som en Hillbilly med sina gluggar...riktigt ful alltså!! Men fortfarande min fula lilla pojke, den enda mannen i mitt liv. En riktig gentleman är han dessutom, överöser mor sin med komplimanger när hon är låg. Ååååh vilken underbar liten kille *kärlek*//

Men lite glitter & glamour ligger faktiskt på lur för MamaB & hennes björnbusar.
På lördag kommer lillebror Sebban med fruga på visit från Götelaborrrg för att vi ska få fira hans 24-årsdag. På quellen kommer sedan delar ur min egna lilla familj; Ia, Ellen, Bäcks & bitchen Lova hit för att fira Schlagerfinalen på äkta queermanér med mig & kottarna. Dresscode: Schlager/Glitter/Dragqueens . Vi ska äta gott, snacka, skratta, umgås & ha det så underbart som bara vi är experter på. Om ni är snälla kanske vi bjuder på lite bilder efteråt :)
It's going to be a ball!!


Hillbilly Joe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar