fredag, mars 11, 2011

Let your body decide...

i samma stund som jag fick reda på att The Ark skulle splittras, men först ge sig ut på avskedsturné beslutade jag att den konserten som befann sig närmast skulle besökas (tippade då på att det skulle bli Borgholm eller Växjö). Fick sedan reda på att de skulle spela i Guldfågeln Arena här i Kalmar tillsammans med HÅKAN HELLSTRÖM!! Alltså det kan icke bli bättre än så tror jag; sommar, konsert, Håkan och The Ark på ett och samma ställe!!
Har redan haft glädjen att få se dem uppträda tillsammans vid inte mindre än 2 tillfällen innan, båda har varit magiska. Så mina förväntningar på kvällen är höga. Har redan lämnat in ledighetsansökan så jag inte missar evenemanget pga jobb (vi fick inte lov att ta semester under vår absoluta högsäsong) ...men lämnar man in ansökan 5 månader i förväg borde man väl ha rätt bra chans att få ledigt va?!
Nu ska jag bara köpa biljett, slå mig ner & vänta till den 23 juli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar