måndag, mars 14, 2011

Softspot...

Tänkte vi kunde gå lite nasty här en sweng (ja, mina närmsta sörjande vänner vet att detta är ett samtalsämne jag ofta har nära till hands ;) ) .
Nä, inte särskilt intima ska vi bli...men om det är någon som känner att ojojoj, vad jobbigt att läsa när Angeliquan ska skriva om intima grejor kan sluta läsa här. Ni andra....häääääääng på;














//Tänkte här bara passa på att skicka en liten hyllning till min skiftpolare & gosegroda Pontus, som har varit på Asienturné sedan i början av januari. Han skulle (enligt mig) till Thailand & köpa sig en fru; Ping-Pong Pussy...Pontus skulle bli Herr Pussy & hon skulle roa hela hans familj med att skjuta pingisbollar med (you get the picture) på deras familjesammankomster. Pontus hyrde även in henne så att hon skulle få bo i skåpet under min diskho....vilken fin äkta man måste man säga *rörd*
Jaja, grodan kommer iaf hem om mindre än 3 veckor & vi håller på att längta ihjäl oss.//








Nu tillbaka till inläggets verkliga innehåll ;
The Softspot
Grodan upptäckte vid ett tidigt stadie när vi blev skiftbuddies att det på mig finns ett särskilt ställe man kan krafsa/smeka (på ett rumsrent & vänskapligt sätt forfuckssake, han har ju inte ens fyllt 20 och är som sagt min lilla groda!!) när jag börjar bli upprörd, trött, grinig, irriterad. Eller om man helt enkelt bara vill muntra upp mig lite extra :D

NACKEN !!

Alltså det finns ju ingenting som går upp mot en ordentlig nackbehandling, det är min akilleshäl.
Inte fan går det att vara upprörd när man är i mys-extas!
Vet inte om denna punkt är lika känslig hos alla andra honor, men jag kapitulerar totalt & börjar spinna vid nackberöring...närmre himlen än så går det inte att komma.
Så killar här kommer ett tips från coachen; när ni ska flirta in er hos honorna & kanske kommit ett steg närmre sänghalmen. Gå inte på de "självklara" e-zonerna först. Testa nacken...har honan du fångat upp hälften så känslig nacke som jag så har ni där en promenadseger! *promise*
(och sedan när ni väl tagit steget ut & rullar runt bland mjuka sidenkuddar...glöm för all del inte bort nacken då heller!)

Varför delger jag nu det här? - Ingen aning....längtar väl efter en rejäl omgång nackberöring.
Pooooontus kom hem, jag & min nacke saknar dig!
(på ett absolut strikt vänskapligt & arbetsmässigt plan alltså ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar