tisdag, april 05, 2011

Zombiemode....

Idag har helgens sömnbrist verkligen sprungit ikapp mig = helt väck i hjärnan.
Illa att man inte ska kunna fixa ha andra aktiviteter utöver ett långpass jobb på helgen utan att kroppsbalansen ska vackla så.
Här har vi min dag so far, uppstyltad & klar;
  • Steg upp vid 7.
  •  Ner i källaren & startade 2 maskiner tvätt.
  •  Fixade i ordning + utfodrade Knatte & Fnatte & följde dem till skolan.
  •  Cyklade hem igen & lade mig på soffan för att hänga lite med Tuva & läsa lite tidningar  (Ia låg & sov i sängen)...tror inte det tog 2 minuter så sov jag hårt.
  •  Vaknade till & gick ner för att fixa tvätten, sedan upp, ner i sängen hos Ia...somnade visst igen
  •  När jag kvicknat till hade Ia gått till jobbet, jag fixade det sista med tvätten
  •  Hämtade Theo på skolan
  • Strax till skolan åter igen för att hämta Hanna.
Funderar skarpt på att ta mig en rejäl tupplur sedan, nu när jag inte längre har några tider att passa förrän 17:30 då Hanna ska vara på teatern.

Avslutar med ett fint foto Ia tog igår när vi var ute på vår långpromenad.
Äsch vi hörs väl senare skulle jag tro
*PÖSS*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar