onsdag, april 06, 2011

Sega dagarrrr...

Tjenis, hur står det till?
Här händer det inte mkt & det är förbannat tråkigt!
Jobbade förut idag ett maratonpass på hela 4 timmar *utbränd*
Sitter f.t. & letar info på en mini-pc....nu har jag definitivt bestämt mig, en sådan måste det bli. Rååååååsa givetvis (annars går det ju inte! ;-D )

Har under den senaste tiden känt en stark drift av att få sjunga, dansa & uppträda på scenen igen, känns dock som om det kommer förbli en ouppfylld önskan. Men grusade drömmar är liksom the story of my life, så jag har vant mig med att nöja mig med vad jag får *sorgligt men sant*

I övrigt är jag ff helt slut i kropp &  hjärna, känner att jag måste få vara med om någonting rejält roligt & energifyllande snarast. Annars kommer jag halka ner i deppträsket igen *snyft*
(kan vara den stora vårtröttheten som gör sig påmind månne? :-/ )

Jaja, har väl egentligen inget att delge så jag avslutar detta tråkiga inlägg här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar