måndag, april 04, 2011

Galopperande helger...

hej hopp gummisnopp!
Jahopp, så var ännu en helg till ända. Denna helgens ledord blir arbete, återförening, fest & sömnbrist.

Hela familjen samlades igår kväll för att hälsa PontusGrodan välkommen hem från sin 3 månaders långa Asientripp. Har nog inte fattat hur sjukt mycket jag har saknat honom förrän han stod där igår på jobbet vid anslagstavlan & kollade dagsuppställningen. Inte ett hej, bara en lååååång kram....ville aldrig släppa taget. Nu känns det faktiskt som om balansen är lite återställd. I dag åkte förvisso Bäcks ut på en 6 veckors lång tågluffning i Europa, kommer sakna henne en massa. Men 1½ månad är ju hälften så kort som 3, så vi ska väl överleva det med.
Sedan gav  vi oss ut till Olle's, så SJUKT mkt folk ute igår, var så trött...var inte ens kul att dansa. Kom en latinosnubbe & stötte på mig, seriöst....seriöst alltså visst finns det latinokillar som är überläckra, men detta var icke en sådan. Han gav sig ju aldrig heller! *hilfe*
Börjar bli jäklars duktig på att nobba vid det här laget. Har sagt det förut, säger det igen...det måste finnas attraktion. Sysslar väl inte med barmhärtighetsligg forfuckssake!

Har varit sjukt seg i skallen idag, nu har jag frossa...tänkte faktiskt in & crasha ner i sängen strax.


Fastnade visst i ett nytt litet musikvideokärleksförklaringsprojekt, men nu låste sig skitdatorn så jag har troligtvis suttit & fnulat här i onödan *jaaaay*
Om inte dyker filmen upp vid senare tillfälle.

Sov så gott mina hottiehottiehot, dröm om mig helt kort & gott!

P.S Har bara en sak att tillägga;
ge mig käääääääärleeeeeeek, helst nyss *frustrerad*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar