fredag, april 22, 2011

Här är jag!! *vinkar*

Jahopp, då har jag varit på kurs i Stockholm. Var roligt och lärorikt, var grymt taggad idag när jag steg innanför restaurangdörrarna. Ny kurs i ryggen & restaurangen färdigrenoverad för dagen. Kändes som en nystart. Första dagarna i Stockholm var förvisso något jobbiga eftersom magen ballat ur totalt efter helgens magsjuka...hade enorma magkramper. Men sista kursdagen hade magen återacklimatiserats & jag fick äntligen njuta av hotellfrukosten (de två föregående mornarna fick jag nära mig på naturell yoghurt & blåbärssoppa :-/ ) .

Idag fick jag äntligen hem mina älskade kottar igen, känns som om jag inte träffat dem på evigheter.
Vi firade återföreningen med att gå till Maxi & köpa oss en film "På andra sidan häcken" blev det. Theo motsatte sig filmvalet, men jag stod på mig. I slutändan visade det sig att han var den av oss alla som uppskattade filmen mest.
Som han satt & skrattade...min lilla mysfarbror 

Imorgon väntar kortispass på jobbet (10 - 14 ...dubbelt betalt, röd dag und alles :) ), sedan ska jag faktiskt äntligen köra över till Johan på Öland igen för ett par timmars självplågeri/kroppsutsmyckning. Ska bli sååå trevligt! Återkommer imorgon med bildbevis :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar