måndag, april 04, 2011

Tell me why I don't like mondays...

Brukar vanligtvis hata måndagar, men den här dagen har varit soft.
Började dagen med ett schysst litet arbetspass på 3½ h (inget att göra, anmälde mig frivillig att gå hem & ut i solskenet), hämtade barnen på diverse ställen. Sedan kom Ia hit, lättade först på sitt hjärta, när vi sedan svurit åt alla jäveljäveljäveljäveljäveljävlar kändes det som om de värsta molnen skingrats & vi tog oss en promenad i solskenet med  barnen. Tillbaka hem & utfodra alla mina älsklingar, restorama bjöds det på idag, Taco's & pasta med tomatsås...alla glufsade i sig glatt.
Drog sedan en repa till gymmet & Zumbade lite, hem & natta kottar.
Nu i kväll har jag & Ia suttit & bara nördat oss vid varsin dator...umgänge á la 2000-talet ;)
Vi har tittat på YouTube-klipp, sjungit Karaoke & lyssnat på musik....hemma hos mig får man lyssna på musik trots att folk sover.

Annars händer det inte särskilt mkt, slutar inlägget med partylåten No.1, kan inte med ord beskriva vilka känslor den framkallar i min kropp. Men blir helt tokig den går på......
"Blogga i takt till BonJovi...det är style det!" - Ia för några sekunder sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar