lördag, april 16, 2011

Rapport från sjuklägret...

kände redan igår att allt inte stod rätt till, följde förvisso med mina kollegor på afterwork på Krögers (där vi minsann spottade alla 3 EMD-godbitarna ;) ). Vill bara klargöra att eftersom jag var både deppig, trött & kände mig halvkrasslig endast drack vatten. När jag kom hem visade det sig att jag faktiskt var sjuk, tog mig ett snack med Ulrik & däckade sedan i sängen. Vaknade av värsta feberfrossan nu på morgonen, fick ringa jobbet & sjukanmäla mig. Kan liksom inte äventyra min kurs...så det var bara att snällt ligga sjuk i sängen & hoppas på snabbt tillfrisknande.

Nu börjar jag dock piggna till lite, hade förut mastodonthuvudvärk, men den börjar med avta. Känner mig nu bara sliten....så jag ska nog överleva 3 dagar i Sthlm tror jag :)
Nyss kom ju finaste Ellen hit för lite soffhäng med mig åxå.
Sämre kan man ju ha det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar