fredag, april 01, 2011

Levnadstecken...

hejhopp, ja jag är vaken...typ.
Sov till 11, då brevbäraren plingade på & väckte mig *suck*
Inte ville han komma in & mysa heller (hahaha...låter som kåta Gun i kvarteret skatan nu)

Är fortfarande mossig i huvudet, men tänkte strax ta mig ett tag i kragen (eller pyjamasärmen i mitt fall) & bli lite produktiv. Ska egentligen bara hinna röja lite här idag, Pontus kom hem i natt så hela "familjen" är ju äntligen samlad igen efter 3 månader. Så imorgon kväll ska vi ha en helkväll, vi ska fira alla händelser som hänt under de senaste 3 månaderna; födelsedagar, hemkomst, jobbyte, inflyttning & bon voyage...för sedan försvinner Bäckstedtan på backpacking & familjen är splittrad igen. Men kvällen i morgon kommer bli storslagen; mat, kärlek, skratt, wii, röj på Olle's & vem vet om vi kör på ett hattrick och kastar in en efterfest med? Galet kommer det bli iaf.
Sååå MammaBjörn ska städa lite, inventera vad som behövs till middagen (och delegera ut ingredienser till familjemedlemmarna).

Fnular även om jag ska boka in ett dubbelpass Kettlebells/indoor ikväll. Har inte bestämt mig än...har grym huvudvärk, fast å andra sidan > tränar jag inte idag kommer det inte bli någon träning alls den här veckan!

Men i övrigt ser kvällen väldigt torftig, ensam & tråkig ut *blä*
Nehepp, städa va're
Vi hörs sedan
*pussssss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar