onsdag, april 06, 2011

Sexig grill??...

Igår kväll hade jag & Ia ett av våra sedvanliga samkväm, hon surfade & messade med Shrek (som var segare än segast på att svara). Jag surfade faktiskt inte för ovanlighetens skull  > pallade inte. Satt däremot & läste den nya ClasOhlsson-katalogen grundligt, tog mig nästan 2 h(!!). Jag roade mig dessutom med att klocka tiden mellan varje mess Ia skickade till dess hon fick svar. Asså Shrek, du är inte supervass på att messa får man väl ändå våga påstå.



Här mitt i allt spännande visade jag en bärbar grillhink jag hittat som jag tänkt kosta på mig i sommar & slänger i samma veva ur mig kommentaren;
"Engångsgrillar är så sjukt osexiga!"

Vilket tydligen var så roligt & behövdes förklaras mer ingående, vilket jag gjorde i morse på Ia's FB;



Bara för att ytterligare "make my point" avslutar jag inlägget med en jämförelse. Den prickiga måste jag ju bara ha, här kan vi snacka kärlek & estetik! SVÄR på att alla med prickiga grillar får ligga! ;-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar