tisdag, april 12, 2011

Livstecken...

Hejhå,
lite dåligt uppdaterat här *sorry*
Tänkte väl inte göra något megainlägg nu heller, sängen kallar.
Gårdagens mantra torde väl vara SÖÖÖÖÖMN, jag & Ia sov i skift hela dagen igenom, sociala värre ;-D
Idag har det arbetats & så var jag med Qören & sjöng en sweng på arenainvigningen.....väldigt maffigt med de fullsatta läktarna. Jag dissade dock min biljett till matchen eftersom fotboll nog tillhör ett av de största sömnpillerna jag vet :-/
Imorgon har jag skiftuppkörning inför min ASM-kurs i Stockholm nästa vecka, både Ola & André ska följa upp mig. Men det ska väl gå bra. Sedan blir det dansträning på kvällen *skönt*

Vad kan jag mer förtälja?
Joooo just det! Idag kom ju både min rååååsa dator & det mobila bredbandet. Very nöjd *girlygirly*  ♥ 

I övrigt har jag väl inga större planer på veckan, arbete & träning sameoldsameold....sällan några spontana utsvävningar. It sux!! :(
Näpp sängen kallar, ska in & lägga mig bredvid frugan.
Sov så sött, dröm om mig 
*blöta pussar*
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar