lördag, april 23, 2011

Påskafton...

Idag har hela dagen gått åt till mat&godisfrosseri & umgåsning på högsta nivå.
Alla Manillerna tillbringade hela dagen hemma hos mormor/far på Ellidas.
Utser Tuva till dagens stjärna, hon har varit på strålande humör hela dagen. Jaaa, hon var ju förvisso skittrött i morse, hade somnat på sovrumsgolvet & steg inte upp förrän strax innan 11. Men annars har hon varit skitrolig, komponerat låtar & sjungit konstant.  Är tvärtrött i hjärna & öron nu ;)

Annars händer inte mkt.
Jag & Ia sitter som vanligt i varsin hörna i köket helt utslagna, hon krasslig i sin förkylning, jag näst intill däckad av pollenöverdosering.
Ngt mer att tillägga?
Jo gjorde ju 2a klänningsfyndet för veckan idag. I tisdags fyndade jag den lilla röda för 80 spänn, idag kostade jag på mig en 50-kronors. Jag är fan fyndkungen!

50:- på H&M (tidigare 199:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar