fredag, april 15, 2011

Slut i hjärnan...

Alltså den här jekla pollenperioden är så himla utmanande för mitt psyke. Går konstant omkring tvärslut & trött.
Ledig idag, inga planer har jag heller. Bör väl städa här & slutföra mina sista grejer i kursmaterialet, åker ju upp till Stockholm på söndag. Men det enda min hjärna säger åt mig är sovsoooovsooooooooov. Började faktiskt dagen med ett 75 minuterspass glödyoga 7:45. Satte mig därefter 15 minuter i massagefåtöljen, gick hem & fick i mig en stadig frukost.....& somnade.
Ia jobbar ända till 21:45 så jag är helt ensam hela kvällen...så jäkla tråkigt! Kommer till 99,9% sova bort tiden :-/

Bifogar tillsist en klokhet jag fick nyss när jag klickade runt på Facebook, tycker den stämde väldigt bra. Jag har ett sjätte sinne som växer sig allt starkare, men jag väljer oftast att förtrycka det jag själv vet eftersom andras sanningar tydligen  för mig är mer korrekta . Måste börja lyssna till min inre röst, sitter oftast på svaret själv;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar