måndag, juli 04, 2011

Shrek...

finns en person som har kommit att bli en väldigt nära vän & bollplank till mig.
Sure du har ju värsta guldfiskminnet & du är enormt gaggig & tjatig på fyllan.
Men bra på att ge en nya infallsvinklar på tankebanor & problem, dessutom super på att muntra upp & boosta....extremt smart, rolig & underhållande med!
Det är stimulerande & uppfriskande att hänga med dig.
Enda problemet är din bristande förmåga att läsa av människor & då tjejer främst
(men eftersom jag är kickass på att läsa av kroppsspråk ska jag försöka lära dig hur saker är funtade) ;

Det här som du fått för dig att jag är för snäll (mesig) och inte vågar säga ifrån...du inser inte hur fel du har där. Skinn på näsan har jag så det räcker & blir över, temperament likaså. Har däremot lärt mig att tygla mitt eldiga humör med åren, men det innebär inte att det upphört att existera. Jag klarar mig strålande själv!

Det här har vi gått igenom åtskilliga gånger, men frågan dyker ändå alltid upp på tapeten om & om igen....såååå;
NEJ, jag är inte intresserad av att inleda några nya förhållanden, det är icke vad mitt levene går ut på f.t. Det är inte min innersta önskan, jag klarar mig själv. Ett förhållande söker man inte, det blir. Skulle man träffa någon som man klickar med & gnistor uppstår får man ta det därifrån. Ett O.N.S. medför icke automatiskt nummerbyte, fjärilar, flufffluff & gulledull!!
Oftast är det bra där, tack & hej liksom.

Ang. Ödet; man kan inte koppla alla händelser till ödesinblandning.
Oplanerade & spontana saker som leder till oväntade/otippade händelser/möten har däremot ödet troligtvis delaktighet i.


Hoppas du fått klarhet i sakerna nu, skrev ner dem så att du inte ska glömma igen.
Jag är glad att ödet valde att korsa våra vägar den 11 december 2010 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar