söndag, juli 10, 2011

Helgen...

Jahopp, så börjar helgen lida mot sitt slut igen.
Det här var en ovanligt lyckad helg måste jag ändock säga.
Hela lördagen gick åt till umgänge.
På dagen tog jag med mig kottarna till Kattrumpan, där vi badade, solade, håvade & hängde med en stor drös härligt folk. Sedan skjutsade jag hem kottarna till deras pappa, hem till Sara så hon fick hämta sina kläder till kvällen & vidare hem till undertecknad så jag fick duscha av mig efter strandhänget.
Sedan bar det faktiskt av till Kattrumpan igen där kollegorna (fler hade anslutit sig) & brännbollsmatch väntade...jag avstod dock eftersom jag inte kan springa utan att plåga mig själv sedan jag fick knät krossat.
Efter det fortsatte vi till Fänny & Lajnus där stämningen höjdes till max. Vi avslutade kvällen på Olles & det var såååå roligt, vi dansade nonstop, vi dansade så vi blev dyngsura, vi dansade som om det inte fanns någon morgondag.
Idag är stämningen något mer dämpad, alla Maniller är helt utslagna så vi har inte gjort många knop idag.
Strax dags att fixa middag tänkte jag.

Imorgon börjar vi ny vecka, 2:a & sista semesterveckan för den här omgången.
Ska över till sadistbonden i morgon bitti igen & utöka med en fjäril eller två :)
Var nog allt för nu, surfa lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar