tisdag, juli 19, 2011

Godmorgon (eller något)....

Tjenis,
har börjat jobba igen efter 2 veckors semester. Det var faktiskt riktigt kul att få komma upp på golvet & röja igen. Fast lite kämpigt att jobba senstängning till 01, eftersom man vänder på dygnet...omöjligt att somna direkt på en gång när man kommer hem där på natten.
(senstängning i Baronitavseende då'rå, långhalsarna har ju öppet dygnet runt...kan inte säga att jag avundas dem :-/ ) 
Huuuur som helst, har två stängningar kvar, sedan är jag ledig torsdag/fredag.
På torsdag fyller min Tåttis 7 år (vart tog de åren vägen egentligen???) hämtar honom & hans systrar hos fadret deras på torsdagkväll så tar vi igen födelsedagsfirandet på fredag hemma hos mormor/morfar.
Ska även över till den öländske Sadistbonden en sväng på fredag *najz*
Sedan jobbar jag öppning i helgen, på lördag kväll ska jag & en gammal klasskamrat från Växjö gå på The Ark / Hellströmkonserten på arenan. Det ser jag verkligen fram emot.  

Men var trevligt, nu har ni ju fått ett fullständigt veckoschema av mig så ni vet vart jag är & vad jag gör.
Ni kan ju själva boka in daten på lämpligt ställe *hahaha*
Nope, nu ska jag läsa klart min Amelia som kom nyss i brevlådan, diska & bädda lite. Sedan är det väl dags att knalla bort till hamburgerheaven igen....sol så sjukt överskattat!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar