torsdag, juli 21, 2011

It's late in the evening...

så var äntligen stängningsperioden över för den här omgången, kan väl nämna att dagens arbetspass var något annorlunda, men trevligt, sällskaplig & teamworket nådde nya oanade nivåer ;-D
Är som tidigare nämnts nu ledig i 2 långa härliga dagar, ska först bara på möte med chiiifen i morgon (bitti blir det för mig eftersom mitt dygn nu är något omvänt) klockan 10:30, men sedan har jag väl inte direkt något inplanerat. En liten herre har förvisso beställt en jordgubbstårta, som jag tänkte hinna baka.
Min Tåttis fyller ju 7 år så jag ska hämta kottarna hos Exet imorgon kväll så att jag åtminstone får sjunga för honom & ge honom frukost på sängen på fredag morgon...en dag försent förvisso. Men vi kör dubbelt födelsedagsfirande för finaste pojken.
Så ska jag ju lägga mig under nålen på fredagmorgon med...undra sa flundra vad det blir för flygfän den här sittningen?? :)


Det var nog allt jag hade att säga för den här gången tror jag.
Sov så sött, dröm om mig

 Joe Satriani "Always with me, always with you" - så fruktansvärt vacker låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar