fredag, juli 08, 2011

My side of the bed...

Har haft hela 160sängen för mig själv sedan Thompa flyttade ut i början av november (med undantag för någon månads gästspel av Ia), har ändå alltid legat kvar snällt på "min" sida, den vänstra, & inte passerat den magiska mittgränsen.
(När man delat säng med någon i 13 år är det rätt märkligt att helt plötsligt ha hela sängen för sig själv)
Varje morgon när jag vaknat har höger sida av sängen varit lika fint slätbäddad som när jag gick & lade mig.
Tills jag vaknade i morse...
Halleluja vad jag hade tumlat runt i sömnen, hade visst använt båda täckena, samtliga kuddar var nerplattade & on top of that vaknade jag liggandes på diagonalen i sängen.
Vad hände där liksom??
Undra om det var en engångsföreteelse eller om jag har reclaimat alla sidor av sängen som mina nu ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar