fredag, juli 01, 2011

Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

Var hos Sadistbonden på Öland idag, han hade gjort en installation i glasfiber precis utanför studiodörren. SNYGGT Johan....verkligen! ;)
Utöver att spana på hans installationer & tjafsa på varandra, påbörjade vi även äntligen min sleeve.
Ja alltså, kom så pass långt så jag numer har två fjärilar mitt på överarmen. Ser kanske något märkligt ut i nuläge, men man måste försöka se hela bilden i huvudet. Kommer bli sååååå läckert i slutändan, men just nu gör det fan bara ont.

Efter ölandstrippen åkte jag hem till mitt barndomshem på Ellidas för att hämta kottarna som hade lekt med mormor & morfar hela dagen. Passade även på att bli utfodrad när jag ändå var där, min mammas mat är schmaaaarrig (nästan jämt ;) ). Hennes köttbullar & potatismos är nog det godaste jag vet i matväg. Men idag vankades det fiskpudding med kokt potatis & skirat smör *mmmumisch*

Sedan fick vi skjuts hem & här var det meningen att kvällen skulle vara slut. Men barnens pappa messade & sa att han skulle till Larmtorget & titta på Rockabillyband, så vi drog på oss skorna & knallade in till stan med honom. Det var en skön kväll, termometern visade 20 grader & hela Kalmar visade upp sig från sin bästa sida.
Den här dagen var extremt lyckad, fler sådana tack! :)



Kassa mobilbilder, men här har vi de 2 första fjärilarna i vad som kommer bli en stor kaskad av insekter i slutändan! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar