fredag, juli 15, 2011

Nygammal vän åter i bruk...

Tjingeling,
Thompen var här för ett par veckor sedan & formaterade den stora datorn, den som var nerlusad med virus. Jag fick order att ladda ner drivrutiner till den, då internätet inte fungerade när han var här. Tjaaa, tog lite tid för mig att få tummen ur arslet, det är ju så stort *hähähä*
Anyway, eftersom det var värsta regnruskovädret hela dagen igår slog jag äntligen slag i saken & fixade burken.
Hade glömt vad skönt det är att surfa stationärt.
Hann även med att installera mina musikprogram, så här ska spelas in sång vill jag lova.
Kanske bjuder på ett litet smakprov senare :)
Ligger i valet & kvalet om jag ska installera The Sims med, det är roligt...men jäkligt vanebildande. Man blir lätt sittandes i timtal med sina smågubbar :)
Nu överväger jag starkt att samla ihop min tomtearmé & knalla bort till Kattrövva för lite håvning, vädret tillåter ju uteaktiviteter idag :)
Vi hörs senare
*pösssssss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar