torsdag, juli 28, 2011

Nä det här duger då rakt inte...

Aaaaaangeliqua, angeliqua, angeliqua, angeliqua....inte ett ynka litet sketet inlägg på en hel vecka, vad ska det betyda egentligen? Skärpning!

Ja, en hel vecka har ju som sagt fortlöpt & det har hunnit hända en hel del, happenings & nya trevliga bekantskaper :)
I fredags firade vi som sagt Theo's 7årsdag hemma hos mina föräldrar. Det var trevligt, fast jag var sjukt trött efter sömnruckningen som uppstått genom mina jobbstängningar. Hann även med en tur till Johan på Öland för en ny sittning, min sleeve byggdes på lite & man kan nu se att det ska bli en sleeve i slutändan. Ett sött litet bi fick bland annat flytta in på armen :)
På lördagskvällen var jag på Arenan & kollade på Arkarna & Hellström. Den senare dessvärre ett riktigt sömnpiller  :-/
Efter konserten drog jag in till stan & joinade lite kollegor för seeeriös dansgolvsägning på Olles *älskart*
& visst blev det en jefla massa dansa av, blev lika svettig som vanligt....om inte värre ;)
I måndags kände jag en förkylning komma smygande, & i tisdags (då jag var ledig från jobbet) bröt den ut ordentligt.
Var igår (onsdag) över till Tyskland på den stora flaskaffären & provianterade. Idag slog förkylningen & det faktum att jag inte legat & tagit det lugnt tillbaka med ett SCHMOKKK i ansiktet på mig. Valde faktiskt därför att sjukskriva mig från jobbet imorgon.
Ligger här nu i soffan iklädd pyjamas under ett täcke med feber, major förkylning & så har rösten valt att lämna mig med. Tänkte titta på film, moffa godis & ynka mig...men det är inget kul  att göra det ensam, så jag somnade istället :-/
Ska nu göra ett nytt försök, är det ngn som vill göra mig sällskap är det bara att kika förbi...HATAR att vara ensam. En famn att krypa upp i nu, hade ju inte suttit fel *suck*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar