lördag, oktober 29, 2011

Semester....

har jag inte varit på.
Men ni vet när man säger; "Det sker när helvetet fryser till is"....där har jag varit.
Ishelvetet eller hellhole Totebo som det mer är känt under.
Har tillbringat ett par dagar hos Honey & hans 3 vildbattingar.
Flickorna drog på sig en tråkig förkylning & stannade hemma med mig igår, fredag.
Det var mysigt, jeflars vad vi bondande (eller nä, det gjorde vi inte alls....klickade faktiskt mellan oss för ett bra tag sedan ;) )
Samtliga 4 (jag själv inräknad), var helt orkeslösa pga trötthet, sjukdom & tråkigt väder.
Men sedan kom papsen hem från jobbet, då åkte vi till storstan (Vimmerby) & provianterade i fredagsmys & lördagsgodis.
Nu är jag dock i schtorstan igen & väntar på att klockan ska slå 13 så jag får stämpla in på hamburgerheaven.
Resten av helgen tänkte jag jobba, jobba & jobba lite till. Imorgon kväll kommer mina kottar hem igen, då är ordningen återställd. Nästa vecka blir det ytterst lite arbete, höstlov är huvudaktiviteten vi ska ägna oss åt. Men även en tripp till Sadistbonden på Öland vankas det, ska utöka flygfäna.
Var nog alles för stunden, simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar