fredag, oktober 14, 2011

Brrrrrrrrrrrrrrrr...

Fy för TUSAN vad kallt det är ute!!
(hur kommer det sig att det alltid förr eller senare dyker upp köldinlägg på min blogg...kaaaan det bero på att jag är en väldigt frusen själ?? ;) )
Tar emot rejält att redan ta fram vinterjackan, men ser snart ingen annan utväg.
Några varma skor kan jag ju dessvärre inte få på mig (se inlägg under), får festa till det med mina sneakers med hål i sulan *jaaaay*
Tänkte strax tvinga med mig Tuvan, knalla bort till Maxi & köpa henne ett allvädersset innan dagis.
Fryser mamma fryser kottarna! ;)

Annars har jag inte mycket att förtälja, jobbar stängning hela helgen...fördelen med det är att man åtminstone slipper frysa bland grillar & fritöser (fast jag brukar faktiskt göra det där ändå!).
Julklappsinköpen är i stort sett klart, det som inte är införskaffat är iaf planerat & rekat!
Nä, det var nog allt jag hade att säga för stunden

Hutter & burr på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar