onsdag, juni 15, 2011

X-family...

Igår var vi på sån där snarsommarlovochmanmåsteumgåsmedbarnensklasskamratermedfamilj-kväll, det vankades brännboll i Kalmarsunds parken. Var där med kottarna & deras pappa.
Första gången sedan uppbrottet som vi umgicks & som jag kände mig helt bekväm med situationen. Vi var tillsammans & bodde väl ihop mer eller mindre i 13 år, hamnade iom separationen i en stor sorg & identitetskris. Men jag har sörjt klart, känner inte längre någon ilska eller bitterhet. Allting var inte bara skit, fick 3 underbara kottar, äventyr, erfarenheter & en massa skrattanfall. Vad vi gick igenom tillsammans hinner somliga inte ens med på en hel livstid.
Men jag är nu frisläppt, har gått vidare, börjar känna min självkänsla spira, tycker faktiskt t.o.m. att spegelbilden ser helt ok ut då & då.

Så Tack Thomas för åren vi delade, nu vänder vi sidan hela vägen & börjar på nya fina blanka blad.
Lycka till i livet!

Live-smilies :-* ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar