tisdag, juni 28, 2011

Här är jag.....

Jahopp, så har midsommarhelgen avlöpt med. Den här midsommar var något annorlunda mot dem jag är van vid....inte nödvändigtvis sämre för den delen. Fick uppleva skratt, glädje, ilska, spänning, trötthet, njutning, umgänge, dans, taffliga raggningsförsök, mer lyckade raggningsförsök, djupa samtal, ytliga samtal, skeva samtal allt blandat i en salig mix. Känner mig nöjd med helgen & kommer tänka tillbaka på den med ett leende på läpparna.

Idag inleddes åter mammavecka, enda skillnaden är jag den här gången får behålla mina kottar i inte mindre än 3 veckor, då min semester börjar nästa vecka. Viiisst, deras pappa kommer ju få låna dem ngn dag hit eller dit, så att han överlever. Dessutom ska de små liven iväg med mormor & morfar till Legoland nästa vecka, det kommer nog bli ett litet äventyr för samtliga inblandade :)
Den här veckan innefattar bara 1 dags arbete till så det känns inte särskilt betungande.
Imorgon är vi lediga, då väntar troligtvis en tripp till Kattarslet med FännyBanäny. På Torsdag ska jag över bron till en sadistpojke jag känner, han ska påbörja min sleeve. Det ser vi fram emot!

I övrigt har jag nog inte så mkt mer att rapportera, sängen kallar
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar