torsdag, juni 02, 2011

Min lilla pojke...

Min Tåttis kom idag in till mig när jag vilade i sängen, lade sig hos mig & började gosa.
Han frågade mig vem jag tycker mest om i hela världen, sa till honom att det för tillfället endast finns 3 stycken som ständigt bor i mitt hjärta & i min hjärna & att ingen någonsin kommer kunna ta deras plats som nummer ett. Har man burit ett barn inom sig, kommer ni för alltid vara sammanlänkade i livets cirkel.
Han berättade då att han har en klasskamrat vars mamma brukade springa & jaga honom med kniv....fy FAN vad hemskt. Barnet bor numer hos sin pappa.
Vad mycket tankar det rör sig i det lilla gossehuvudet, kan dessutom utan att skryta säga att han är ett av de smartaste barnen jag träffat. Fick ju t.o.m. hans höga intelligens bekräftat från psykologen när vi var i Linköping för någon månad sedan.
Var nog allt för nu, behövde bara skriva av mig om min lillprins bus, Theo, Oscar, Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar