fredag, juni 17, 2011

Redan helg igen....

Hej&HÅ, den här veckan rusade iväg utan att jag hann uppfatta det. Vet ärligt talat inte om jag fått någonting vettigt utfört under hela veckan. Viiisst, har ju jobbat, tränat & mammat mig. Men annars???
Idag hade storkottarna skolavslutning, givetvis var mina kottar finast av alla (lustigt va?! *hahaha*).
Efter avslutningen försökte jag & deras pappa fotografera dem tillsammans när de var så fina i matchande sjömansoutfits. Det gick så där va. För det första var Tuva småkrasslig & icke samarbetsvillig. Theo hade skoskav & Hanna stod & kisade på varenda bild...värsta guldläget. Vi gav upp & fikade lite, sedan gick det lättare att fotografera dem. Något bra fotografi blev det iaf.
Imorgon ska Theoponken på födelsedagskalas, sedan ska vi hem & fira morfar som fyllde 61 år i tisdags. Annars inte så mkt mer inplanerat. Roligare än så blir det inte
*puuuuuuuuuss*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar