onsdag, november 16, 2011

Brown eyed girl...

Visst känner man väl rätt ofta när hösten & mörkret infinner sig att man vill genomgå en totalrenorvering?
Klippa & färga håret, köpa ny höstgarderob, måla om hemma osv.
Allt detta kan bli väldigt kostsamt, om man inte lyxar till det med en minimakeover...vilket undertecknad brukar unna sig! :)
Vill man snabbt & lätt genomgå en förändring rekommenderar jag färgade månadslinser, bara genom att ändra ögonfärgen känner du dig helt ny och fräsch.
Try it you'll like it.

Jag köper mina månadslinser hos fargadelinser.com
De är prisvärda, har stort sortiment i både märken & färger (gäller inte bara linser, finns även t ex smink & parfym), deras leveranstider är supersnabba.
Jag har faktiskt t.o.m. övergett mina optikerlinser & köper numer alltid mina månadslinser med styrka hos färgadelinser.com.
Det är inte bara billigare, utan jag får dessutom mer variation i färger & binder inte upp mig i något abonnemang utan beställer när jag själv vill.
De här silvergrå har jag t ex beställt vid flera tillfällen, de är superläckra & täcker mina bruna ögon perfekt!

Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com 

Tänkte slutligen bjuda på en liten fotokavalkad på några av alla mina olika linser för att visa hur mycket utseendet faktiskt förändras mha ny ögonfärg :)


Originalfärg

Freshlook Colorblends Brilliant Blue

Freshlook Colorblends Gemstone Green
 
Isblå Crazylinser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar